sjednodušená funkce dispečinku

< nahoru

Doprava zaměstnanců

Vhodně organizovaná podniková doprava může být pro zaměstnance větší přidanou hodnotou, než kdyby se náklady na ni vynaložené s příslušenstvím přidaly k mzdě.

Dopravou zaměstnanců se kontinuálně zabýváme od roku 2001. Během této doby jsem úspěšně transformovali drahou a zdlouhavou pravidelnou (linkovou) podnikovou dopravu na levnější a rychlejší poptávkovou dopravu.

v obsluhovaných podnicích jsou na různých provozech různé typy směnování. Díky flexibilnímu rezervačnímu systému a následnému zpracování dispečerem dokážeme zajistit dopravu téměř na jakoukoliv směnu, včetně víkendových mimořádných směn. Přitom doprava jede jen tam, kam je třeba, a kapacitu má takovou, jaká je nutná.

Pokud byly v naší oblasti dostupné, využívali jsme dotace od Úřadu práce na dopravu, pro které jsme zajišťovali podklady.

Připravujeme podklady pro srážky za dopravu zaměstnavatelem, které odpovídají přímo objednaným jízdám, takže srážky jsou v maximální výši (pokud se totiž sráží paušální částka, musí být přiměřeně snížena, aby byla přijatelná i pro pracovníky, kteří nejezdí celý měsíc).

Cestujícím poskytujeme hotline, která jim je k dispozici minimálně po dobu přepravy, takže můžeme operativně řešit různé události při dopravě a cestující se nemusí být, že někde zůstane odkázán sám na sebe (jak je běžné u jiných podnikových i veřejných linkových doprav).

Vedeme evidenci problémů včetně evidence šetření, provedených okamžitých a nápravných opatření. Díky tomu můžeme např. hodnotit dopravce.

Využíváme více místních dopravců, což umožňuje optimalizovat místo přistavení a kapacitu. Tato optimalizace ušetřila více prostředků, než optimalizace ceny v případě jediného velkého dopravce. Navíc vytváří konkurenční prostředí, které pozitivně působí na kvalitu a cenu služby.

Patička

Kontakt tel. 466 440 042 | další zde.

Aktualizace tohoto listu: 30.6.2016 12:59. Prohlášení o přístupnosti   (c) Dispečink hromadné dopravy, s.r.o. 2005 - 2016