Pro podnik

Dispečink dopravy vznikl v srpnu 2003 na základě neúměrně rostoucích nákladů na dopravu
...Dispečink dopravy vznikl v srpnu 2003 na základě neúměrně rostoucích nákladů na dopravu
...Každý zjištěný problém zaevidujeme, prošetříme a stanovíme nápravné opatření. On-line seznamy problémů za
Prezentace pro podniky
Poptávková doprava jako alternativa k rušeným nebo nevyhovujícím linkovým
Každý měsíc rozesíláme zprávu o naší činnosti a o dopravě za
...Dispečink dopravy vznikl v srpnu 2003 na základě neúměrně rostoucích nákladů na dopravu zaměstnanců v souvislosti s rozšiřováním podniků Kostal v ČR. Původný cíl byl ověřit efektivitu vynaložených nákladů. Náklady jsme nejen dostali pod kontrolu (zastavili nárůst), ale dokonce výrazně snížili, aniž bychom výrazně snížili kvalitu a obsluhovanou oblast dopravy, proto jsme dopravu od původního dopravce převzali a vybudovali dispečink, který dosud funguje. Své zkušenosti rádi nabídneme i dál.
Každý zjištěný problém zaevidujeme, prošetříme a stanovíme nápravné opatření. On-line seznamy problémů za poslední 3 měsíce: Problémy Zdice a Problémy Čenkov (tabulka pro MS Excel) chráněný heslem, pro čenkov zde. Starší problémy archivujeme interně.
Problémy lze hlásit na kontaktech dispečinku anebo přes webový formulář. Po vyřešení je stěžovatel následně informováno o závěru.
Prezentace pro podniky
Poptávková doprava jako alternativa k rušeným nebo nevyhovujícím linkovým (pravidelným) spojům veřejné dopravy prezentace
Fungování Dispečinku hromadné dopravy prezentace
Doprava zaměstnanců do závodu ve Zdicích - informace pro zaměstnance prezentace (vytvořená v době, kdy se jezdilo pro Kostal)
Každý měsíc rozesíláme zprávu o naší činnosti a o dopravě za minulý kalendářní měsíc.
Zpráva obsahuje aktuální úkoly pro měsíc, vyhodnocení úkolů z minulého měsíce, statistické údaje ohledně dopravy minulého měsíce a seznam cestujících, jejichž přepočtené náklady přesahují dohodnutý limit.
Tyto zprávy rozesíláme e-mailem a v případě, že o ně máte zájem, můžeme vám zprávu také jednorázově nebo pravidelně posílat.
Pro zákazníky můžeme zpracovat různé statistiky, grafy apod. z dat o dopravě, které máme k dispozici, jako jsou např. náklady na cestujícího na určitou jízdu, kapacitní využití vozidla, ujeté vzdálenosti cestujícími i vozidlem atd.